ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ

ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ ΑΒΕΕ

Όπλο της το υπερσύγχρονο εργοστάσιό της

 

Η ιστορία της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ αρχίζει το 1870 στο Πλωμάρι της Λέσβου, όταν ο Δημήτρης Παπουτσάνης ιδρύει το πρώτο ατμοκίνητο εργοστάσιο παραγωγής ελαιολάδου, το οποίο δεν περιόρισε τη δραστηριότητά του στο αρίστης ποιότητας ελαιόλαδο αλλά προχώρησε και στην παρασκευή αγνού σαπουνιού από ελαιόλαδο.

Η εταιρεία εξελίχθηκε γρήγορα σε πρωτοπόρο στον τομέα της σαπωνοποιίας και άνθησε εμπορικά από τα πρώτα χρόνια της ζωής της. Το 1913 οι παραγωγικές εγκαταστάσεις «μετακομίζουν» στον Πειραιά, όπου δημιουργείται η πρώτη βιομηχανική γραμμή παραγωγής σαπουνιού. Το 2001 μεταφέρεται στη Ριτσώνα Εύβοιας, σε ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο παραγωγής σαπουνιού, το μεγαλύτερο στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Χάρη στις εγκαταστάσεις αυτές η πολυβραβευμένη εταιρεία αποτελεί και τον μεγαλύτερο προμηθευτή ξενοδοχειακών προϊόντων προσωπικής περιποίησης στην Ελλάδα.

Η «Παπουτσάνης» συνεργάζεται με ηγέτιδες πολυεθνικές εταιρείες, αναλαμβάνοντας την παραγωγή προϊόντων τους, που διοχετεύονται στην παγκόσμια αγορά, καθώς και με αλυσίδες λιανικής, με πανευρωπαϊκή παρουσία.

Η παραγωγική εταιρεία Παπουτσάνης δραστηριοποιείται στους εξής τομείς: Επώνυμα και ξενοδοχειακά προϊόντα και προϊόντα τρίτων με ιδιωτική ετικέτα. Στην κατηγορία επώνυμων προϊόντων η εταιρεία εστίασε στην τοποθέτηση και ενίσχυση των σειρών Olivia και Olive Care, σειρές με βάση την ελληνική ελιά. Τα συγκεκριμένα προϊόντα τοποθετήθηκαν το 2015 σε νέες αγορές, όπως Γαλλία, Ολλανδία, Λιθουανία και Κύπρος. Στην κατηγορία ξενοδοχειακά προϊόντα η εταιρεία παρουσίασε ανάπτυξη κατά 24,7% το 2015. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία είναι ο μόνος παραγωγός προϊόντων της κατηγορίας αυτής στην Ελλάδα. Τέλος, τα προϊόντα Olivia, Skin Essentials και Καραβάκι καθώς επίσης και τα προϊόντα Κορρέ (σε συνεργασία με την ομώνυμη επιχείρηση) διανέμονται στις μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες και σε ξενοδοχειακές μονάδες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Η τελευταία κατηγορία στην οποία δραστηριοποιείται η επιχείρηση είναι αυτή των επονομαζόμενων private label όπου η εταιρεία Παπουτσάνης θεωρείται ένας από τους κύριους παραγωγούς πανευρωπαϊκώς λόγω και των υπερσύγχρονων εγκαταστάσεών της.

Το οικονομικό έτος 2015 ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 15,6 εκατ. ευρώ έναντι 17,2 εκατ. το 2014, παρουσιάζοντας μείωση 9%. Από το σύνολο του κύκλου εργασιών, το 24,3% περίπου αφορά πωλήσεις επωνύμων προϊόντων Παπουτσάνης, το 29,9% πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά και το υπόλοιπο 45,8% παραγωγές τρίτων και βιομηχανικές πωλήσεις. Οι εξαγωγές ανήλθαν σε 5,5 εκατ. ευρώ, ήτοι ποσοστό 35,4% του συνολικού κύκλου εργασιών. Tα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε κέρδη 54.600 ευρώ, έναντι κερδών 134.500 ευρώ το 2014. Τα δε αποτελέσματα μετά τους φόρους σημείωσαν ζημιές περίπου 415.000 ευρώ έναντι ζημιών 68.500 ευρώ το 2014. Τέλος, το μεικτό κέρδος κατά τη χρήση 2015 ανήλθε σε 4 εκατ. ευρώ έναντι 3,9 εκατ. το 2014, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 2,3%, παρά τη μείωση του κύκλου εργασιών. Η βελτίωση οφείλεται στη σημαντική αύξηση της παραγωγικότητας, στην αλλαγή του μείγματος πωλήσεων υπέρ προϊόντων με καλύτερα περιθώρια, αλλά και στη συνεχιζόμενη προσπάθεια ελέγχου και περιορισμού του παραγωγικού κόστους.

Social Share

Περισσότερα
Περισσότερα
Περισσότερα