ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ

ΚΟΡΡΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Α.Ε.

Στροφή σε κέρδη και περαιτέρω ανάπτυξη των εξαγωγών

 

Στα ράφια φαρμακείων και καταστημάτων καλλυντικών στην Ευρώπη και σε όλον τον κόσμο «φιγουράρει» μία από τις πιο εμβληματικές εταιρείες φυσικών καλλυντικών. Η Κορρές «γεννήθηκε» σε ένα από τα ιστορικά φαρμακεία της Αθήνας, το φαρμακείο Τζιβανίδη. Πρόκειται για το πρώτο ομοιοπαθητικό φαρμακείο στην Ελλάδα, που είχε ανοίξει τις πόρτες του στα μέσα της δεκαετίας του 1960 πίσω από το Καλλιμάρμαρο και στο οποίο εντάχθηκε το 1989 ο Γ. Κορρές, αναλαμβάνοντας τα ηνία του το 1992. Πηγή έμπνευσης για τα προϊόντα Κορρές είναι συχνά το νησί της Νάξου, ιδιαίτερη πατρίδα του Γ. Κορρέ. Η αρχή έγινε με ένα αρωµατικό σιρόπι για το λαιμό, µε μέλι και γλυκάνισο, εμπνευσμένο από το ρακόμελο που έφτιαχνε ο παππούς του, ενώ το πρώτο καλλυντικό προϊόν, παγκόσμια πρωτοτυπία αλλά και το πιο διαδεδομένο, είναι η κρέμα ενυδάτωσης με Άγριο Τριαντάφυλλο.

 

Σήμερα η Κορρές διαθέτει περισσότερα από 400 φυσικά και πιστοποιημένα βιολογικά προϊόντα, για την ανάπτυξη των οποίων η εταιρεία βασίζεται στην εκτενή επιστημονική έρευνα. Ο τομέας Έρευνας και Ανάπτυξης απορροφά 6% του ετήσιου προϋπολογισμού. Συνεργάζεται με υψηλού προφίλ ερευνητικά ιδρύματα, μεταξύ των οποίων το Εθνικό Κέντρο Επιστημονικής Έρευνας (Γαλλία), το Πανεπιστήμιο της Βασιλείας (Ελβετία) και το Εθνικό Κέντρο Έρευνας Φυσικών Επιστημών «Δημόκριτος» (Ελλάδα). Παράλληλα αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η εταιρεία, σε συνεργασία με το Εργαστήριο Βιολογικής Γεωργίας του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, έχει «χαρτογραφήσει» την ελληνική χλωρίδα, από την οποία γίνεται και η επιλογή των βοτάνων που χρησιμοποιούνται.

 

Η επιχείρηση σήμερα μετράει 23 καταστήματα σε όλον τον κόσμο, μεταξύ άλλων στην Αθήνα, στο Παρίσι, στη Μαδρίτη, στην Πράγα και στη Βαρκελώνη. Προϊόντα Κορρές υπάρχουν επίσης σε πολυκαταστήματα στο Τόκιο, στο Λος Άντζελες, στο Βερολίνο, στο Σίδνεϊ, στο Νέο Δελχί, στη Σιγκαπούρη, στο Τόκιο και σε πάνω από 6.000 φαρμακεία σε όλη την Ελλάδα. Οι χώρες στις οποίες η εταιρεία είναι παρούσα αγγίζουν τις 30, ενώ τα σημεία πώλησης διεθνώς ξεπερνούν τις 11.000. Αξίζει να τονιστεί ότι πρωταγωνιστές στην ανάπτυξη ήταν οι διεθνείς αγορές (+22% συγκριτικά με το 2014), συμβάλλοντας στην ενίσχυση της εξωστρέφειας του ομίλου και στην αύξηση της συμμετοχής της διεθνούς δραστηριότητας στο 46% επί των συνολικών πωλήσεων. Η μάρκα Κορρές παρουσίασε εξαιρετική δυναμική τόσο στην Αμερική όσο και στις αγορές προτεραιότητας της Ευρώπης.

 

Θετικά έκλεισε το οικονομικό έτος 2015 για την εταιρεία παραγωγής καλλυντικών. Τα κέρδη αυξήθηκαν περίπου 6,5% σε σχέση με το 2014 και το τελικό ποσό διαμορφώθηκε στα 48,03 εκατ. ευρώ το 2015 έναντι 45,17 εκατ. ευρώ το 2014. Σημαντική επίδοση κατέγραψε η εταιρεία σε επίπεδο κερδών προ φόρων. Έτσι από ζημιές 861.000 ευρώ έκλεισε με κέρδη ύψους 1,43 εκατ. ευρώ το 2015. Σε επίπεδο ομίλου οι ενοποιημένες πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 8%, στα 54,5 εκατ. ευρώ από 50,6 εκατ. ευρώ το 2014. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων EBITDA ανήλθαν σε 8,2 εκατ. ευρώ από 5,1 εκατ. ευρώ το 2014, αποτέλεσμα της θετικής πορείας της δραστηριότητας του ομίλου. Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν στα -1,4 εκατ. ευρώ το 2015 από -1,9 εκατ. ευρώ το 2014.

Social Share

Περισσότερα
Περισσότερα
Περισσότερα