Beauty, Cover Story, Εμπόριο, Επιχειρηματικά Νέα

Beiersdorf (NIVEA): Σταθερός τζίρος εν μέσω κρίσης

Σε σταθερή τροχιά στην ελληνική αγορά ο κύκλος εργασιών της θυγατρικής του γερμανικού κολοσσού ειδών προσωπικής φροντίδας Beiersdorf Hellas, γνωστότερη για τα σήματα Nivea, Hansaplast, Liposan, Duo, Leontos, η οποία διατηρεί ηγετικά μερίδια σε 8 διαφορετικές προιοντικές κατηγορίες.

To 2016 οι πωλήσεις της ανήλθαν στα 43,3 εκατ. ευρώ οριακά αυξημένες κατά 0,4%, οι οποίες επιμερίζονται κατά 82% στην Ελλάδα και κατά 18% σε Ισραήλ, Κύπρο και Μάλτα, όπου πραγματοποιεί εξαγωγές.

Στόχος της Beiersdorf Hellas για τα επόμενα χρόνια σύμφωνα με τη διοίκηση της είναι η συνεχής ανάπτυξη των πωλήσεων και η διατήρηση της κερδοφορίας, η ισχυροποίηση της μάρκας NIVEA καθώς και η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου με καινοτόμα προϊόντα στην αγορά.

Πηγή: dealnews.gr

Social Share

About the author

Relative Posts