boehringer-ingelheim
Προσωπα

Bοehringer Ingelheim : Μια πολυεθνική με ελληνική ταυτότητα

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ, πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της Bοehringer Ingelheim

Αξιότιμοι κύριοι εκπρόσωποι της Πολιτείας και του πολιτικού κόσμου, αγαπητοί παρευρισκόμενοι θα ήθελα καταρχάς να ευχαριστήσω την οργανωτική επιτροπή και τον κ. Κτενά ιδιαιτέρως για το βραβείο αυτό γιατί μας κάνει υπερήφανους. Είναι η 3η χρόνια κατά σειρά που το λαμβάνουμε.

Στο λεξιλόγιο της εταιρείας υπάρχουν δύο φράσεις που διαβάζουμε συνέχεια. Η πρώτη είναι «βιώσιμη ανάπτυξη». Ανατρέχοντας  στο παρελθόν και στα επιχειρηματικά πλάνα των τελευταίων 50 ετών που δραστηριοποιούμαστε στην Ελλάδα βλέπουμε ότι σταθήκαμε στα πόδια μας προσφέροντας φάρμακα στον Έλληνα ασθενή μερικά από τα οποία βρίσκονται στη λίστα των πιο απαραίτητων φαρμάκων του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας. Παράλληλα, σταθήκαμε στο ύψος μας χτίζοντας πριν από 42 χρόνια ένα εργοστάσιο στο Κορωπί που και αυτό κατάφερε να επιβιώσει έως και σήμερα αποτελώντας το τελευταίο εργοστάσιο πολυεθνικής εταιρείας που παράγει καινοτόμα προϊόντα στη χώρα.

Οι επιτυχίες του παρελθόντος δεν σημαίνουν όμως σίγουρη επιτυχία και στο μέλλον. Και τούτο διότι το εσωτερικό περιβάλλον γίνεται όλο και πιο αντίξοο. Για αυτό καταλάβαμε ότι πρέπει γρήγορα να καταπιαστούμε και με την δεύτερη φράση του λεξιλογίου μας, που είναι «ροπή προς την εξωστρέφεια». Αυτό πράττουμε με επιτυχία γι’ αυτό βραβευόμαστε απόψε. Διότι βλέπουμε τώρα το όραμα μας, να ανέλθουμε από το 1% των εξαγωγών της χώρας στο 2,5%, να έχει τεθεί σε τροχιά υλοποίησης. Η επέκταση του εργοστασίου μας συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς. Δίπλα στη λέξη πολυεθνική κρατήσαμε την ονομασία της χώρας μας, Ελλάδα, δίπλα στην Ελλάδα προσθέσαμε τις 68 χώρες στις οποίες πλέον εξάγουμε αλλάζοντας με υπερηφάνεια τον χάρτη σπουδαιότητας που προβάλλουν τα κεντρικά μας γραφεία. Κι αυτό έγινε  όταν τους ανακοινώσαμε ότι σχεδόν 1 στα 4 φάρμακα που εξάγει η χώρα προέρχονται από το εργοστάσιο μας στο Κορωπί. Έτσι φθάσαμε στο σημείο δίπλα στη λέξη εργοστάσιο να προσθέσουμε την λέξη εργοτάξιο.

Ίσως εδώ μέσα να φαντάζονται πολύ κατανοητά αν όχι κοινότοπα όσα σας ανέφερα διότι όλοι όσοι βραβευόμαστε απόψε έχουμε τέτοιες ιστορίες να αφηγηθούμε. Για τον λόγο αυτόν θα ήθελα να στρέψω την προσοχή μας σε μια τρίτη λέξη που ξέρουμε στην Boehringer Ingelheim να διαβάζουμε πάρα πολύ καλά γιατί είμαστε ήδη το αντιπροσωπευτικότερο παράδειγμα. Είναι η λέξη καινοτομία. Την επέκταση του εργοστασίου και την απόβαση στην αμερικάνικη αγορά την σχεδιάζουμε κυρίως χάρη στα νέα καινοτόμα αντιδιαβητικά μας φάρμακα. Αυτή είναι η ουσιαστική μας διαφορά. Αυτό που διακινούμε και παράγουμε στην Ελλάδα είναι καινοτόμα φάρμακα. Σκοπεύουμε να αλλάξουμε το μέλλον των διαβητικών ασθενών στο 70% της παγκόσμιας αγοράς και αυτό γίνεται με βάση την Ελλάδα βάζοντας στόχο μέσα στην επόμενη πενταετία 1 στα 2 φάρμακα που εξάγονται από τη χώρα αυτή να προέρχονται από το εργοστάσιο της Boehringer Ingelheim στο Κορωπί. Αυτή λοιπόν είναι για εμάς η εικόνα του υγιούς επιχειρείν και συνάμα ενός μέρους του κοινωνικού μας συμβολαίου με τη χώρα διότι θα έχει άμεση συνέπεια και στην συγκράτηση θέσεων εργασίας στην χώρα. Θέλουμε λοιπόν να αποτελέσουμε μέρος ενός success story γιατί πιστεύομε ότι η καινοτομία και η παραγωγή στο φάρμακο όπως αναφέρθηκε σε μια προηγούμενη ομιλία είναι βασικοί πυλώνες για ανάπτυξη σε αυτή την χώρα. Σας ευχαριστώ πολύ.

Social Share

About the author

Relative Posts